Sitter och är duktig med skolarbete

Oj vad jag känner mig duktig. Skriver en massa uppsattset till hälsolära. Och de går ganska bra faktist. Har lämnat in 5 uppsatter redan (två kvar nu) med A, B , C svar. Alla i essefrom, jobbigt. Men läste just kommentarena och betyget från läraren. Bara 8-10 hade jag. De sporrar en verkligen till att lämna in de sista två.  Hoppas att detta verkligen höjer upp provet, tror inte de gick så jättebra. Hade läst lite dåligt tyvärr. Och 10 min innan skrivningen började kom jag på att jag nog skulle gå till skolan och skriva i alla fall. Tur att jag bara har 5 min väg dit,

Borde dessutom anmäla mig till nästa periods kurser. den börjar på måndag. Vet dock inte riktigt vad jag skall välja. Finska och matte är rätt klara. Ev psykologi och religion. Samt kanske en historia på halvfart. Skulle behöva få ihop ännu en 8-10 kurser detta är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0