Grattis till mig

Idag fyller jag då år. 2? år. Gammal man börjar känna sig.

Blev redan i går utlurad på en kaffe med tillhörande present. Och bokstavligen lurad. Satt på men en bekant till stallet då hon drabbades av akut kaffebehov, så hon frågade om de är ok om vi svänger in och hämtar en kaffe åt henne. Ok tyckte jag. Tänkte vänta i bilen, men hon tyckt ja sku köpa morötter åt hennes häst så de skulle gå snabbare Och i kassakön kom hon i kapp mig och sa att en tredje stallkompis oxå är där att vi kan ju ta en kaffe tillsammans.

Och så var de födelesedagskaffe de planerat åt mig. Fick jättefina presenter. En ryggsäck med plats för hjälmen och ett vitt tävlingschabrak med hästens namn broderat på



dessutom med rosa text ;) och blinbling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0