Heja Elin Blom

sitter och tittar på Idol med ett halvt öga. Hejar som vanligt på Elin Blom, vilket tjej. Hoppas att de går bra för henne. Tyvärr tycks ja missa henne i kväll. Snart dax att gå och lägga sig. Väckning kl 06:00 som vanligt. Arbete hela helgen som gäller. Har två lediga timmar mitt på dagen, då skall jag både hinna äta samt till stallet och mocka åt min lilla häst. Stressigt värre

Hittade annars träningsgrejen jag sökte, till ett mycke rabaterat pris. Tyvärr tycks de vara nått knas med beställningen, lyckas inte få till det. Ombeds bara att kontakta kundtjänsten. Och den har ju så klart stängt redan.  Måste vänta redan till måndag.

Har dock lagt upp ett träningsprogram åt mig, korta promenader, varvat med stavgång och vattengympa. Har ju också ett rätt aktivt jobb med mycket spring. Hoppas att de räcker med att äta mera sallader och lägga till lite motion så att de extra kg försvinner

Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Nu är vinnaren av GOODIEBAG-tävlingen utsedd. Kika in och se om det blev du :).

2010-10-30 @ 13:39:27
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0