Att hitta det perfekta träningsredskapet

efter att ha provat ett par "slarvbyxor" idag, som tidigare varit två numror för stora, är det bara att inse att jag måste börja träna. Fick ju inte fast sista knappen.

Iom att jag inte hinner, eller för den del känner att jag har råd, så sitter jag och söker hemmaträningsredskap. Vet att jag för ett tag sedan läste om någn "vibrationsplatta" som var i ett hyfsat pris. Men då jag inte kommer i håg vad den hette, eller vem som tillverkade den så är de lite svårt. Och tidningen som berättade om den har ja förståss slängt.

Blir att försöka leta vidare, mins i alla fall ett av inköpsställena. som tydligen har 150 olika redskap, känns de som i alla fall då man söker egenom deras hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0