Räddad av gongongen

HUR stavar man till det? tycker de ser konstigt ut hur jag än gör.

Suttit och kämpat hårt med mina skolarbeten. Igår var det fysikprov som gällde. 4 av 6 uppgifter som skulle göras. Först var jag helt blank i huvudet, men efter hand lossnade det. Hoppas på godkännt i alla fall. Jag har aldrig förstått de där uppgifterna när bilen kör 50 km 1/3 av vägen och 80 km 2/3. sträckan är 55. Och så skall man räkna ut medelhastigheten. är de inte bra om man kommer fram? Tycker i alla fall jag att är viktigt.

Och blev som sagt räddad av gongonen. Hade ännu 1½ esseuppgift att lämna in i historia, skulle var in före kl 14 idag. och jag jobbar till kl 15. Skrev över 6 sidor i går, så mina händer är helt trasiga, fast jag skrivit på datorn. Men fick just meddelande av läraren att dedlinen är flyttad till 8.11. Oj va skönt. Skall nog göra uppgiften klar i kväll eller i morgon. Men jag behöver inte stressa med den på lunchen i alla fall. Kan ju lära lite på historeprovet jag har i kväll i stället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0