Mot stallet

Hade egentligen tänkt stanna hemma och städa på förmiddagen, och sedan stallet på eftermiddagen, är ledig idag.
Men så ringde brorsan i går, han skall ha mina katter hemma hos sig när jag är på resa, så skall dit i kväll med dem och se hur de går, kompisen som han bor med har nämligen oxå en katt. Men vad skall de inte gå bra. får ta med lite mat i kväll, så att de känner sig hemma.

Sen borde jag VERKLIGEN städa i dag. och laga lite skolarbeten. Samt tvätta lite kläder, har ju snart inget att lägga på mig.

HAr haft ganska så skönt vecka denna vecka. Ledig mångad. Suttit på kontoret tisdag och onsdag, ledig torsdag, och börjar kl 15 i morgon. Kan de bli någo bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0