Massor att göra idag

Först och främst borde jag kanske klä på mig.  Alltid lite trevligare att gå till jobbet då. Sen måste jag packa min lunchlåda, hittade crepes i frysen, hoppas att de går att äta.

Måste ta ut pengar idag och växla dem. Och om jag är riktigt effektiv så skulle jag kunna hämta ut en tågbiljett på samma gång.

MÅSTE tvätta kläder (vill så ha egen maskin, så man bara slänger in en tvätt då de behövs, inte vakta på nå jäkla tvättstugetider) annars har jag ingenting att sätta på mig i stockholm

Laga lite läxor, är så efter med skolarbetet.

Till stallet och rida

STÄDA, vem vill komma hem till ett kaos

handla kattmat så de har nått att äta när jag är borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0