Jag SKALL komma över min flygräddsla

Oki, mindre än två veckor kvar innan jag skall säta mig i ett flyplan. Vi flyger  med norwegian denna gång, nytt bolag, har aldrig testat dem innan (kan ju bero på att deras flyg går 500 km härifrån).  Valde dock dem då de är betydligt mycke billigare, samt finns närmare syrran OCH att de flyger med lite större plan.

Har av någon anledning blivit flygrädd. Har ingen hämsk upplevelse som jag kan peka på att DÅ blev jag rädd.  HAr flera ok flygningar innan och pang så var jag rädd. Har dessutom inga problem med att de låter och smäller på planet.

Sista gången fick jag dessutom en liten tygelefant av kabinpersonalen, att krama om, de tyckte väl så synd om syrran.

Nå, turen tar ju bara ca 45 min, så skall försöka klara av det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0