En skön söndag

Otroligt skönt med en söndag utan måsten. En kompis ringde in sig själv på lunch idag, svängde i hop lite spagetti  med köttfärssås. Rätt gått blev det, trots att jag blev tvungen att panikhandla en tomaktossburk, billigt märke som ej var så bra.  Umgicks hela eftermiddagen tills vi kom på att vi var hungriga igen, blev en pizza på stan. Så nu är jag minsan mätt

I går blev de prinsessbröllop även för mig, valde dock att titta på Tv. Vädret kändes ej allt för muntert. Följde med sändningarna nästan hela dagen, förmiddagen så städade jag med Tv, nästan ett måste för mig. Under själva vigsel passade jag på att stryka kläder. Oj va de var söta, man riktigt såg hur kärleken lysten om dem

Så nu går även jag på små moln av kärlek, måst bara hitta en lämplig man att aplicera den på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0