Dyrt med bil

Golfexpressen har börjar läcka olja, och inga små mängder heller. Köpte i lördags 1 l att fylla på med, den var slut på måndag. Visserligen har den hela tiden läckt lite, men nu var de bara att inse att de inte går mera.

Lyckades få in den på värkstad tills idag, förde den i går med en manligt vän. Kommer att bli en dyr historia, för vem kunde tro att ett oljeläckage skulle leda till att man måste byta kopling.  Men tydligen så var de så att man måst ha bort koplingen för att komma åt, o då är de lika bra att lägga in en ny, vilket inte skadar på en 15 år gammal bil.  Desto mer kommer de att skada min ekonomi.

Som tur har man en snäll far, som lovade att hjälpa till.

Blir att låna mammas bil nu när hon bor här hos mig, hoppas att den går bra, den är en aningens nyare än mig, tex så startas den med en startknapp, huga. och ingen handbroms, som på en vanlig bil.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

om du vill ha en lite mer personligare bloggdesign, tycker jag att du ska höra av dej till mej :)

kram

2010-06-01 @ 18:22:02
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: maria

vad har du för förslag då? har just öppnat denna blogg och har ej ännu "fixat till den"

2010-06-01 @ 19:02:03
URL: http://ankkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0