Att rida före arbetet

Tja, var kanske inte de smartaste jag gjort. Vi var 3 stycken som skulle hoppa idag. Jag kom redan till 10, då det var sagt att vi skulle börja 11. Men de andra kom först 15 min innan utsatt tid, så int kom vi igång före halv 12.

Både hästen och jag har ju vilat 2 veckor nästan. Jösses vad hon var taggad, men det hade tydligen sätt rätt lugnt ut i alla fall. Alla hästarna var på G. Roligt. Vi tränade mest teknik idag, komma rätt på bommar och rida 8 voter med hinder i mitten och bommar på kortsidorna.  Slutade med ett 45 cm högt hinder. Känndes rikitgt bra idag. Nöjd.

Men varmt var det, hästen blev vitsvettig. Och brått blev det på slutet, 13 lämnade jag stallet, 14 skulle jag vara på arbetet. Han precis på minuten. En aningens trött var jag dock, känns i kroppen att man jobbat ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0