Om man skulle börja sälja telefonsex i stället

Behöver jag säga att jag är rätt trött på min sk ekonomi. Lever med näsan presic över gränsen. Inte måna 100 kvar efter att man har betalat allt. De skall man då leva på en månad. Eller som nu, när man inte får semesterpengarna i tid.

Visserligen är de självförvållat till stor del, mycket av min lön går till hästen, men visst vore de kul att ha lite mer. Jag bergär inte att att jag skall kunna åka utomlands flera gånger i året, eller köpa de senaste kläderna varje månad.

Utan snarare så att man kan unna sig nått nångång. Ha råd att äta spontant ute nån gång, eller gå på bio. Inte vända på precis varje lite slant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0