Ett vackert hår

Vet inte om det bara är jag som är petig, men har haft otroligt svårt att hitta en frisör som jag är nöjd med på sista tiden. Innan hade jag en fantastiks, hon fick alltid fria händer och resultatet blev toppen.

Sedan flyttade jag, och hon drabbades av canser. Har prövar många i här i stan, men inte hittat nån som fallit mig i smaken. Jag ger dem bara en chans, blir det ej bra så byter jag.

Det roliga är att jag alltid lyckas få samma frisyr, oberoende av frissör, tydligen finns det bara en standardklippning för mitt hår.

Testade igen en ny i fredags, hittade ett nyöppnat litet ställe, och blev faktist rätt nöjd. Vist, fick bråka lite innan hon lagade slingorna, ville ha blonda sommarslingor genom hela håret, alla lager, medans hon bara skulle ha lagat i de övre lagret (fult tycker jag) Har alltid laga slingor genom hela håret. Fick som jag ville

Även klippningen var bra, var rätt nöjd med längden, så där tog hon bara topparna, medans de klipptes ur ganska så ordentligt, har otroligt tjockt hår.

Så, kanske jag går dit flera gånger?
ForHair.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0