Ser ut att bli ett bra nyår

Gör ett nytt försök, råkade radera inlägget i misstag

Kommer troligen att fira nyår ensam, men de gör inte så mycket. Stiger upp kl 6:00 för att arbeta, och slutar kl 21 på kvällen. Så knappast är jag så social efter det.

HAr laddat upp med allt i tretal idag, nästan

Har köpt tuc-kex i tre olika smaker, tre färskostar (sådana mjuka) och tre minivanliga ostar, köpte dem i ostdisken, typ 50-60 gram st. Tog sorter jag aldrig testat tidigare. Bla en grön med pestosmak. Skall bli spännande. Två påsar chips skall också rädda kvällen, eller hela veckan, äter inte så mycket åt gången. Och sen har jag ju mitt vin till.

12 slaget ut och titta på raketer, man ser stadens om man går kanske 200-300 m ner till vattnet där jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0