Nu har jag bestämt mig

Jag skall bli miljonär när jag blir stor. Daaa. Vill ha så mycket, är trött på att hela tiden vända på slantarna. Att nästan aldrig ha råd med nått som jag är intresserad av.  Ok en stor del av mina pengar går till min häst, och de är inte fy skam det heller.

Men ibland skulle man vilja ha råd med annat också. Eller hitta ett arbete som är välbetalt, som jag kan sköta från mitt hem, Sitta i pyamas och arbeta.

Nu blir det i stället att sitta 6 h på vårt svinkalla kontort idag. Är så kallt där att man måste värma om maten mitt i, för den kallnar innan man har ätit klart. DET är lite jobbigt. OCh då är jag ändå en sån som äter snabbt

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ska oxå bli miljonär, det tror vi på!

2010-12-28 @ 11:06:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0