Inte min helg

Var på julfest i går kväll med arbetet. Var inte min dag om vi säger så. Först hade förardörren frusit på bilen jag lånat, fick klättra in via passaserarsidan. Nästa Flopp kom när jag hade hängt in jackan, skulle besöka damernas, och vips låg jag på golvet. Snö under skorna. Jätteblåmärken på båda knäna och allmänt kantstött idag.

Sedan vid efterrättsbordet skulle jag hälla upp tevatten åt mig, så klart lossnade hela locket så jag fick bada i varmt vatten. Som gräddet på moset hölls inte mina stay ups uppe, hade så klart glömt att handla strumpbyxor.

Idag har jag då lyckats skära upp mitt finger på frusen akvariesand. och hällt en blandning av smält farinsocker och choklad på min vänstra hand.

Går i ide nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0