Varit aktiv idag

Först var ja ute och skottade fram min bil igen. Fick till och med proffshjälp från staden. De höll på att ta bort alla snöhögar i kvarteret, och plötsligt kom de och tog bort den som var framföre min bil *tackar* trots de tog de nästan en timme innan jag fick fram bilen, var en massa snö och is runt den. Borstade även av bilen.

Gjorde ett försök att starta den, men de gick inte så bra, den gick inte i gång alls. Känns ju bra med tanke på att den skall på verkstad på torsdag. Måst hitta nån med startkablar som kommer och hjälper mig då.

Lekte även sjuksyster åt en kompis som drabbats av flunssa. Handlat de nödvändigaste pluss en sväng till apoteket. Typiskt så var de ju de apotek som var längst bort som var öppet, men fick ju en lite motion på köpet.

Skall även en sväng till stallet i kväll, dock inte för att rida min egen häst, utan en kompis häst, medryttaren har min ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0