Smärta eller lathet

Hur vet man om man bara är lat, eller om det är kroppen som säger att man inte orkar. Mav vet att man borde diska, men man orkar inte.  Är man då lat, eller är de kroppen som säger i från

Mitt liv består till 90% av smärt känns det som. Ont när jag står, när jag sitter och när jag går. ( är inte de föresten en barnsång?)

vill motionera och hålla mig i form, men svårt att hitta nått som passar mig. Siming går inte, får "ont" av de kalla vattnet. Promenader och dyligt slår sig på höfter. lyfta skrot är inte bra åt axlarna.

Är ju just nu tvungen att cykla i arbete, kondisen har blivit bättre, men kroppen sämre.

Och vetenskapen om att man bara kommer att bli sämre är ju inte så roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0