Drömmen om långt hår och lösnaglar

Sitter just och läser "lyxbloggar" dvs de som inte behöver göra nått annat arbete än att blogga. Oj va jag är avundsjuk. Skulle gärna lägga in löshår, fixa naglarna. Spraya mig brun. Sedan ta en sväng till gymmet. Fika på stan. Ett varv via gallerian på vägen hem. Beställa hem middagen. Slappa lite framföre tv. Ut på krogen en stund medans min städerska fixar lägenheten

Nej, jag är inte alls avundsjuk, inte alls nej.

Men vissa dagar. Klart att man är det. Speciellt när man vet att en tung arbetshelg står för dörren. 20h arbete på två dagar. DÅ skulle man vilja vara toppbloggare. (och gärna alla andra dagar i veckan oxå) komplett med en lite vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0