Ett besökt till ikea senare

Märkte första missen redan 20 min in på resan, min shoppinglista låg kvar hemma på bordet. HUR skulle det nu gå.

Vädret var varmt, tur att vi hade ac i pappas bil, behagliga 23 grader inne. Tog nästan 3 H att köra de 20 milen, puh. Kom fram först halv 3 på eftermiddagen, vilket var i senaste laget.

Pappa var inte såå förtjust, varvade stället rätt snabbt.  Mamma, syrran och jag tog destu mer tid på oss. Och de blev en hel del saker som kom hem. Mest köksprylar, bla en mjölsikt och 3 brödformar, så nu skall de bakas här. Fyndade även ett litet databord som skall ställas i gästrummet. Eller de står redan där.

2 h tog det för mig att skruva ihop eländet. Samt en skål popcorn och en nektarin. Att nått som inte kostar mer än 200 kr kan ha så många delar. Dessutom råkade jag sätta några på fel ställe, så fick börja om några gånger.

Men NU står de där i alla fall, och tusan den av mina gäster som INTE kommer att använda det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0