suchi till middag

Varit så sugen på suchi ett par dagar, tyvärr så är den enda restaurangen stängd pga av semester. Räddades dock av att man i saluhallen kan köpa suchi på fredagar om man beställer dagen innan. De gjorde jag, men var inte imponerad. Tog 8 bitar, brukar vara en rätt bra portion. Men fick ju söka med förstoringsglaset efter dem. Och priset var lite väl högt. 11€ för dessa mumsbitar.

Får se hur länge jag hålls mätt nu då.

Borde även släpa mig in till stan ett varv och handla mat, skall försöka mig på en ny diet i morgon. Hoppas kan man ju alltid, den lovar att man går ner upp till 5,5 kg på en vecka.

Men måste först vänta på ett paket från posten, mitt gym har kommit, så blir att skruva ihop det i kväll

Kommentarer
Postat av: lilian le

va med och tävla om att bli veckans länk ! :)



http://lilianle.blogg.se/2011/january/veckans-lank.html

2011-01-14 @ 16:47:52
URL: http://lilianle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0