Vilket väder

småregning och rätt kyligt. Tur att man är ledig idag och inte behöver springa ute på stan.

Försökt laga lite hemmarbete, går väl lite si och så. Katterna gillar att sitta i famnen då jag skriver, och alltid dyker det upp nån intressant person på msn eller facebook. nå, en uppgift nästan klar, bara fem till då. Prov nästa vecka, hoppas de går bra.

Skall dock snart börja söka mig mot stallet. En tjej skall låna min häst för att vara med på lektion i dag. Och det vill jag ju gära se.  Lovat att fora lite också, men vet inte riktigt hur jag skall göra. Stoppa in hela kameran i en påse eller. Vi måste ju hållas utomhus, pga att manegetaket skall lagas. Ruggit värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0