Vilken dag

började med att laga lite skoluppgifter, gick dock inte så jättebra. Skulle skriva mikrobiologt, vilket svårt ämne. Tog 1½h att skriva 3 uppgifter. Hittar inte svaren i boken, så jag måste googla dem. 

Sen blev de en sväng till stan, skulle leta ett tyg till en hundoverall, hittade några sköna fleecetyg, men inget som kom hem. Valde att förstora upp modellen som jag hade, modellen var 35 cm, och skall ha det till en hund på 70 cm över ryggen.  sydde även upp modellen i lakanstyg. den passade nästan, lite små förändrigar måste jag nog dock göra.

4 timmat blev det sedan i stallet, vet inte vart tiden tar vägen då man är där. Snabbt hem sedan, en kompis ringde, var årets sista ac körning, den gick jag inte missa. 30 min från stalltjej till raggabrud, de ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0