Uppe med tuppen

Jess, steg upp 6, åt frukost och gjorde mig i ordning för dagen. Sedan märkte jag att jag börjar ju först kl 8 idag. Är ju uppe i tid i alla fall.

Hoppas att de inte börjar regan i dag också, har regnar hela veckan, börjar vara trött på det, inte så kul när man måst springa runt på stan hela tiden.  Vissa dagar skulle man vilja vara en liten kontorsråtta, som inte behöver sticka ut nosen innan dagen är slut.

Skrev ett prov till i går, tog även det på talang. Kändes bra, men svårt att säga då de gäller språk. Känns inte så jättebra, då killen som pratar de flytande tycker att detta var ju ett svårt prov. Jaiks säger ja bara då. Hoppas på 50% rätt i alla fall så att jag får det godkännt.

Sedan hade jag historia, kursen börjar kl 19:35 på kvällen, håller på till lite över 21. Läraren var ritikti roligt. Vi pratade om allt annat än de som vi skulle göra. Intressanta urspårningar, lektionen handlade om orsakerna till första värdskriget, men vi kom in på islam, och om man läser danska i isländska skolor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0