Hitta studiemotivationen?

Har inte studerat på 6 år, så tycker det är lite knepigt att komma i gång. 2 dagar i veckan har man frivillig närvaro, 2 lektioner a 90 min på kvällen. Resten skall läsas in på distans, man får uppgifter att hämta från en webblats som man sedan skall göra och lämna in på samma ställe. Men jag tycker inte att jag hinner med alls. Ok att köra i gång med 4 kurser direkt från början var kanske att ta i lite, men och andra sidan vill jag få det avklarat på två år.  Hoppas att det går.

Dessutom har vi de helt galet på arbete, jobbat 73H på 8 dagar, är rätt tufft, blev 40 h på 4 dagar, de kan man kalla tuffa scheman.

Sedan har jag ju hästen och som man skall hinna med. Och att sova vore ju inte heller så dumt.

Hur hinner ni med allt som skall göras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0