Glasögon på köpet

Är en riktig linslus, men i den meningen att jag använder kontaktlinser. Första paret köptes för över 6 år sedan. Och jag kan minst sagt säga att tekninken har gått frammåt.  Då höll jag mig till månades eller engångslinser, men tålde egentligen inget av dem, blev alltid torr i ögonen fram på kvällen.

Men nu använder jag sedan över ett år dygnet runt linser, oj vad jag älskar dem. Kan komma på efter två veckor att jag inte ens har haft ut dem alls. Så bra sitter dem. Lite kladd  i ögonen på morgonen, men vilken kännsla att kunna se nått redan när man stiger upp

Idag kom de så ett nytt paket hem från lensway, mitt favoritställe på netet. Billigt och ofta snabb leverans, jag beställde mina på söndag kväll.

Nu hade de dessutom nån kanpanj, så man fick glasögon i egen styrka på köpet, nästan. Tror de gick på en 100 kr. Ok de fanns bara två modeller att välja på, men tycker i alla fall att de sitter hyffsat på mig

Tänkte egentligen lägga upp en bild här, men de ville inte bloggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0