En helnatt med Blondinbella

Ja jösses.  Kan ju tillägga att de bara var en dröm, men vilka drömmar man kan ha. Blondinbella var jättesnäll och trevlig, men hennes kompisar som delade ut gratis mobilteleoner vill jag nog inte träffa. Vilka snorkiga människor.

Annars är jag mitt uppe i städande. Min kära bror kommer hit och skall bo här några dagar. 1 i natt hämtar jag upp honom från flygfältet. Han skall påbörja sina studier nu.

Gästrummet blev äntligen klart. Har mest använt de som lagerutrymme de snaste åren. Men nu äntligen blev de klart. Skall bara tömma två skrubbar oxå så är de helt färdigt.  Snyggt om jag får säga det själv.

Sen är de bara resten av lägenheten kvar då. Jobbigt. Har ju slängt ut allt i hallen bara under tiden jag städat. Gissa om jag har de rörigt här. Men har ju som sagt tid på mig till 1 i natt. Kommer att bli en spännande dag sedan, semester är slut nu, första dagen på arbete i morgon, har väckning 06:00

Kommentarer
Postat av: therese

missa inte slutspurten, tävlingen avslutas idag. Ska du få en helt egen hoodie i valfri färg med valfritt tryck..?



http://tsundin.blogg.se/2010/august/competition-1.html

2010-09-05 @ 18:37:40
URL: http://tsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0