Överlevde nyåret

Dock inte så spännade som de låter.

Nyårsafton jobbade jag 11h i ett sträck, väckning 6.00 och sedan arbete mellan 7:30 till 21.00, men de lite längre paus mitt i. Gissa om jag var trött på kvällen. Måste ha blivit en närmare 15 km på cykel. Dessutom så hade mitt knä tagit slut natten innan, så de gjorde ont som tusan att cykla

Hade köpt hem lite ost och kex, samt en liten vinflaska, smakskens.



Tillbringade kvällen med att titta på tv (såg delar av after darks show), lite Navy NCIS på dvd och att ha i gång datorn. Halv 12 gav jag upp, för kallt för att gå ut och se raketerna, för många hus i vägen för att jag skulle kunna se dem från insidan. Blev att krypa ner under täcket med en bok. Skickade iväg några sms vid midnatt, sista svaret kom tillbaka 00.13, men de har jag inte hört nått, sov sött då redan


Var sedan med en kompis runt hela halva komunen och tittade på boxplatser, även på hennes nya stuga, jättesöt.

Skulle även ta ett vinglas på lördag kväll och titta på fångarna på fortet, men de sket sig, hällde ut hela glaset i soffan i misstag. och fångarna var rätt tråkigta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0