Trött

Har nu jobbat färdigt för idag. Har även hunnit handla lite mat, frågan är bara vem som skall orka laga den åt mig. blir pasta-skinksallad tror jag.

sen borde jag också lyckas byta min geografobok. Hade beställt från adlibris den som stod på kurslistan. Men det var ju fel bok, kommer troligen inte att behöva den före i nästa år. Blir att skicka tillbaka den och byta. Dessutom hade de kommit ut en ny bok, som läraren rekomenderade att vi skulle köpa, medans vi o andra sidan kommer vi att behöva den gammla boken för där finns alla uppgifter.  Hoppas att syrran har boken hemma hos mamma och pappa, så kan jag knycka den.

Har annars hästfri dag idag, och ingen kvällsarbete, vad skall man hitta på då?. Om inte annat så måst jag väl tanka bilen i kväll. Vill ha en personligt tankare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0