Som ett paket på påsten

Fick ett vaderat kuvert nerdstoppat i min brevlåda idag. Oj va spännande tycket jag, för jag väntade absolut ingenting.

Tji fick jag dock. Det var tomt. Man ser dock att någon eller något har haft sönder paketet. Är en reva på kanske 5 cm i ena hörnet, som om någon har tittat på vad som finns där inne (tullen kanske, kom ju från utlandet) och bestämt sig för att detta behåller vi. För även kanten man själv limmar igen är till hälften öppnad.

Och jag är så nyfiken på vad som kan ha funnits i mitt paket. Har redan skickat ett e-post till företaget och frågat. Måste ju reklamera till posten, men svårt att reklamera då man inte ens vet vad som fanns på insidan.

- Hej, jag har ett tomt paket här, vet inte vad som fanns på insidan. Värde, har ingen aning. Men portot ligger på 148 kr i alla fall. Hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0