Hästfri dag

Tog en hästfri dag idag, min kompis for ut och rida i stället.

Och vad har jag hittat på då?, Tänkte ju passa på att reda upp lite i hemmet, men de gick ju inte så jättebra. Ätit mat. Läst lite i en bok, som är rätt tråkig, kommit till halva utan att de händer nått. Tittat på två avsnitt av Navy Ncis. Började på säsong 5 idag. Sedan var jag faktist duktigt och städade upp i köket. Plockade in ett helt lass i diskmaskinen. Arkeologisk utgrävning av mitt köksbord. Låg en massa dagstidingar och nån Hänt Extra där. Sopat av golvet gjorde jag också. Känner mig duktig. Passade även på att packa in boken som skall returneras.

Snart Idol, tittar bara med ett halft öga på den, kul att se vem som går vidare, hejjar på en tjej från mina hemtrakter.  Sedan är det väl bara att krypa ner i sängen tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0