Borde egentligen vara i skolan nu

har suttit och funderat fram och tillbaka hur jag skall göra. Och kommit fram till att jag nog inte kommer att skriva mikrobiologiprovet nästa måndag. Kursen är alldeles för svår. Är kurs 5, och jag har inte läst de föregående 4, vilket man nog borde ha gjort. Hänger inte alls med. Kommer att försöka läsa på egen hand, och sedan tenta den vid ett senare tillfälle, hoppas att det går att ordna.

Är inte så jättelätt att studera på egen hand, tiden vill inte räcka till, eller så har jag för mycket att göra. Hoppades ju på att klara de på två år, men kanske det är lika bra att ta de på 3, så behöver man inte stressa.

Borde i alla fall ta mig i kragen och göra hemläxorna i kväll, om jag orkar, trött som tusan. Tur att jag börjar först kl 16 på arbete i morgon, och sedan har jag onsdagen ledig också, vilken lyx man har alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0