Hinner ju inte med att blogga

Alldeles för mycket att göra just nu. Jobbar mer en 100% för tillfället, behöver verkligen pengarna. Sedan så har jag ju börjat studera, så dit går rätt mycke tid. Har som tur är rätt lätta kurser denna period. Matte kurs Noll, repetion av högstadiets matte, har redan lagat hela häftet. Sedan är de fysik, lätt att laga inlämnings uppgifterna när de finns facit bak i boken. Använder inte facit för att fuska, utan för att kolla svaren, och om man kör fast, oftast får man en rätt bra vink om hur man skall göra om man har de rätta svaret.

Sedan försöker jag ju hitta till stallet också nån gång i bland, de tycker jag går lite sämre, tur att jag har en jätteduktig tjej som hjälper mig. Man dock med att klippa hela hästen i förra veckan, fick från mammut till nakenhäst på en timme.

annars så är det jobb som gäller i helgen då. Har redan hunnit ut till en del klienter, var så snabb att jag nu "måste" ta paus så att inte de får lunch vid 10 redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0