Dax för Hanna Montana

De mest spänande program ja hittar i kväll. Tror ja tar en banan till, samt att ja ska rota RIKTIGT djupt i mitt kylskåp och ta mig en liten shot.

Är annars int så svår på alkohol, tror int ja har drukit nått sedan i vintras nån gång. Men nån gång känns de som att man behöver ja sig en hut. Dock håller jag mig till ett snappsglas, inte mer. Har nån caramellikör, eller vad de nu heter. Gott i alla fall.  Behöver jag säga att flaksan är köpt för över 1½ år sedan, tror ja har ca halva kvar.

Väkning 6 i morgon då igen, men som tur är så ställer vi ju om till vintertid i natt, så jag kan sova lite längre

Kommentarer
Postat av: Lauritzfanny

NICE SITE WELL DONE

2011-06-02 @ 19:03:39
URL: http://lauritzfanny.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0