Skulle handla äpplen, kom hem med sportbehå

Så kan man ju oxå göra. Skulle fa till lidle och handla lite juläpplen. Gillar de röda. Dock hade de snygga sportbehåar, så köpte två. Och de passade ju till och med. Klart lite spänd i ryggen, men skulle jag ha tagit en storlekt störra så skulle den varit för stor. Och bhar brukar ju tänja ut sig med tiden.

Så nu tusan skall väl bysten hållas på plats då man jagar alla tantor.

Och kom nog hem med en påse äpplen och några mandariner. Samt pepparkakor som jag skall muta mina kollegor med, så att de inte skäller på mig sen när de får sina arbetslistor.

Kommentarer
Postat av: Timtina

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-01-10 @ 18:50:29
URL: http://timtina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0