Måste vara ett matematisk geni

hade kollat lite på repetionsuppgifterna 2 timmar innan provet, rekomenderar de inte till seriösa studeranden. kom dessutom någon minut försent till provet, och skulle ha kunnat lämna in provet först. De var buslätt. eller så har jag en massa fel. Hoppas inte. Kollade genom alla uppgifter flera gånger. 2 stycken som jag inte är 100 på, resten känndes bra i alla fall.

Har även suttit och pricka in vad jag vill läsa nästa period, som börjar på måndag. Finns en massa spännande kurser. Kommer att bli Geografi 3, Samhällslära 2, Filosofi 1; Fysik 2 (fördjupad kurs) kemi 1. Funderar även på Biologi 4, men är rädd att de kommer att bli lite för mycket. Men jag vill ju. Hinner inte jobba alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0