Måste bli varm

tillbringat 3h i stallet. Det var en aningens kallt. Heppan hitta på en massa bus. Började med att hon helt sonikt gick iväg, när jag höll på att stänga grinden. 5 min senare var hon ingfångad.

Massor av energi idag, kändes som att rida en studsboll. Lite sur blev hon sen när vi skulle ut till hagen tillbaka, för att vara på den säkra sidan valde jag att använda grimskaft med kedja, de uppskattades INTE.

Mockning sedan, undrar vad hon har dansat för tango i natt, bajs i hela boxen, tog 45 min att reda upp.

Och nu är jag hemma, har ätit lite kyckling med spagetti, samt tagit en VARM duch, men jag måste vara ända människan som fortfarande fryser fast jag kommit ur duchen.

på jobb om 30 min sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0