Lättaste jobbet på länge

Nu var min första dag som kontorsråtta färdig. Var lite nervös, för hon som jag tog över jobbet av, sa att hon hade suttit till kl 17 de första veckorna, då arbetstiden är till kl 14.

Men de gick galant. Kl 12 var jag nästan färdig. Då hade jag hunnit pausa med en kollega som kom in på kaffe,  Ätit lunch och bråka med min mp3 spelare.  Hade då alltså två timmar att gå genom att jag hade med alla klienter, att alla tider sämde och att jag lagt in rätt färger där de skulle vara färger.

Hann dessutom planera in vem som arbetar vilka turer i helgen

Så i morgon gör vi om samma sak igen då, skall då laga helgens arbetslisa. Samt städa kontoret, de är på 20m2 så lär ju inte ta så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0