Ut på tur med hästen

Nu är hästens semester över, tror jag. Hon har fått stå i 1½ vecka, minus en dag när hon gick en lektion. Men pumpade luft i kärrhjulen igår. Tyvärr verkar det vara pungtering, då de hade pyst ut en del i natt.

Efter att ha trasslat in oss i alla seldelar, många remmar här. Får skylla på att det är 10 år sedan ja kört nått sist, bara andra gången med egen häst

Kompisen kom med, tur vad de, heppan ville inte riktig stå stilla när vi skulle över stora vägen. 1h länk for vi på, 3 ordentliga uppförsbackar. Bra tempo på hade vi och öronen frammåt. Damen hade så bråttom att hon började snubbla.

Sen var jag själv duktig, körde 35 min gympass från dvd jag lånat. Den tar nog ut en ordentligt, blir nog att ta lätta nivån och korta passet nu till att börja med. Och noll kordination har man, slog knut på mig själv på slutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0