Tunga beslut är nu fattade

Inte roligt att fattar tunga beslut, men ibland måste man tyvärr

Har sedan jag köpte hästen 2008 planerat att ta ett föl efter henne. Vi gjorde ett försök i fjol som tyvärr ej lyckades, planer var att försöka på nytt i år. Dock har jag idag bestämt mig för att inte betäcka henne pga ekonomin.  De pengar som skulle ha tänkt nästan allt till ett första försök var jag tvungen att lägga på bilen.  Visserligen skulle jag säkert få låna ihop pengar, men de känns inte rätt de heller.

Tyvärr kan detta beslut leda till att de inte alls blir något föl efter mitt sto, då hon redan är 18 år gammal. Mycket jobbigt, men livet blir inte alltid som man vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0