Söndag morgon

Har tagit en ordentlig sovmorgon idag, för att vara mig. Steg upp kl 9. Skönt att kunna sitta vid frukostbordet, äta i lugn och ro samt hinna läsa alla tidningar. (fast två är inte så många) Kröp sedan tillbaka i sängen och läste en stund.

Vackert väder idag, kanske man skulle passa på att ta en tur på cyklelänken jag hittade i går. Otroligt vacker natur, och nästan mitt i stan, HUR har jag missat den.  SKall fösöka få igång den vanliga kameran oxå, så jag kan visa er lite bilder sedan. Den lilla kamrena har börjat bråka, och systemkameran är kanske lite för stor att ta med sig på moitionsrundan.

Sen blir de väl att vänta på att jag kan hämta min bil, som ÄNTLIGEN är färdig. Får väl nog ta och erkänna att jag är rätt beroende av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0