Modig idag

Kom just från stallet. Tycks vara svårt att komma sig därifrån. Började ju hjälpa till med kvällsstallet, så då tar de förståss en stund. Men de var ju inte de inlägget skulle handla om

Utan, jag har hoppat med min lilla häst. Mycket modig, jag är nämligen rätt skrajsen för hinder. Har inte hoppat sen i Oktober på en kurs, och har inte hoppat högre än 40 cm de senaste två åren.

Vi började lugnt och försiktigt. 3 st krysshinder på 20 cm. Lagom högt och bra tyckte jag. Sen började min medhjälpare höja.  Först till 40 cm, två hinder, och så ett på 60 cm till slut. Dock tog det ett tag innan ja kom över det, mycket gnäll på vägen. Men över kom jag, och alla är ännu i liv.



Lina i hagen 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0