Inte min dag

Hade problem igår med mitt kontokort, de ville inte ge mig några pengar. SÅ tyvärr fick jag då inte heller ut min bil från verkstad.

De ringde dock idag från verkstaden och sa att jag trots allt får hämta bilen idag, räkningen lägger de i bilen. Ordnade skjuts och fick äntligen hämta ut bilen, varit utan sen i måndags på kvällen. Visserligen har jag fått låna mammas några dagar.

Var dock ej riktigt nöjd med arbete, eller snarare rätt förbannad. Vi åkte iväg, men slapp bara 2 ynka km, sedan fick jag ej i nångon annan växel mera, bara 1:an funkade.  Blev att ringa på nytt, de lovade hämta bilen under dagens lopp. Nyckeln returnerade vi genast.

Blir att fortsätta cykla nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0