Hur får man en berömd blogg

Man skall väl hitta sin egen nich har jag förstått.  Men hur hittar man den då. Börja provosera en massa, klanka ner på andra?

Fota sig själv med mer eller mindre kläder på kanske. Berätta om mitt avelprogram för avelsfiskar (den blir dock ganska kort, är bara att plocka bort alla manliga platyfiskar)

Eller skall ja börja skriva om hur mycket jag önskar mig en chanel eller pradaväska. Kanske de då uppmärksammar mig och skänker en till mig.

Sen har vi ju mina inredningstalangern, vist var de så de var. Fantastiksta bilder på min underbara lägenhet, min välstädade garderob, som bara innehåller märkeskläder.

Och så kan jag ju börja berätta om mina sjukdomar. Men då blir de nog bara klagovisor, så de struntar vi nog i.

Jag kan ju alltid börja springa runt på en massa kändisfester och bli fotade med dem

Men seriöst (finns en viss gnutta ironi i detta inlägg) Vad fångar era intressen, vad tycker ni om min blogg så här långt.  Vill skriva för den stora massan, men med bara 20 inlägg så långt så behövs lite mera inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0