Bloggtorka

Har en massa fina ideer till bloggar. Tyvärr har jag ju aldrig datorn med mig när de fina ideerna dyker upp.  Tycker dessutom att jag inte "hinner" blogga just nu, tycks ha 1000 saker på gång, utan att få gjort nått vettigt.

2 h paus nu från jobbet, blev tvungen att flytta på en klients tid, och kan inte tidigarelägga nån annan heller. Så de blev en långlunch i stället. Trodde jag köpt en ½ grillad broiler, men tydligen var de två lårben i stället.  Lika bra gick det. Potatissallad till och några bitar bröd. Borde ta och skärpa mig med lunchen. Kommer väl nog att bli ett äpple till ännu.

Jobb till 16:50, sedan snabbt hem och äta (igen) och sedan stallet. Fick tag på en pump för bilventiler i går, så nu kan vi åka häst och vagn igen. Däcken var ganska platta, hoppas bara att de inte var punktering. Planerar att fa en långtur med hästen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0