Jakten på den perfekta klänningen

Som vanligt ute i sista minuten.  Skall på bröllop nästa lördag och har ännu inte hittat nån klänning att ha på mig. OCh tydligen så är jag rätt dyr i min smak, hittade ingen under tusenlappen som var riktigt vacker.  Antingen så är de i nått konstigt material som säkert kommer att klia och som man svettas i. Eller så ser de ut som en standklänning om den är i bommull.

En hittade jag som jag hängde undan, en en begerosa nyans, i spetsmönster. Helt ok, men kanske inte riktigt jag i alla fall.

Skor har jag i alla fall som tur är. Borde dessutom hinna laga slingor och klippa håret lite

Hände dessutom en rolig sak i provhytten. Jag fastnade i en klänning, tänkte INTE få den av mig. Den gick inte över huvudet, för där var brösten i vägen,  och den fastnade över höfterna.  Lyckades dessutom dra axeln halft ur led innan jag fick den av mig. Svetten bara rann, man kännde sig riktigt fresh sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0