Då kroppen bara värker

Lider av kronisk värk i kroppen, utan att läkarna hittar nått. Finns vissa misstankar om EDS Tyvärr så orkar inte läkarna gå till botten med det, utan jag lämnas vind för våg. Borde rycka upp mig och få en diagnos, lär ju knappast bli bättre, och utan diagnos blir jag inte bättre

Tycker ju själv att kroppen borde vila nu när jag har semester, och att den då skulle få återhämta sig. Men nej, har inte haft så här ont på flera månader. Man blir galen minst sagt.

Armbågarna värker, axlarna värker, samt höfterna, ingen vila hjälper. Vet inte hur jag skall avlasta höfterna, så att de skulle reda upp sig. Sitta tar ont, ligga tar ont och de gör ont när jag står.

Har gett upp och böjrat knapra i mig voltaren 75 mg, får hoppas att de hjälper. Ibland gör de det och ibland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0