Telefonen är kaputt

Typiskt. I torsdags gick min telefon sönder. Vet inte riktigt vad den fick för fel. Stod på skärmen att starta om telefonen, klickade ok, men inget hände, 15 min hade ännu inget hänt. Tog då ut batteriet, resultatet blev att nu går de ej att sägga på min telefon igen. Den är ju inte ens ett år.

Skall föra den på reparation i morgon, tyvärr så uppför den sig på samma sätt som den telefonen jag tappade i vattenhinken för nått år sedan. Kan kanske ha kommit in kondens eller nått i telefonen. Hoppas dock att de går på garanti, annas blir de en ny telefon då.

Tyvärr så fanns de dessutom en massa bilder som jag inte hade fört över till datorn.

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & få de där extra skrattet ! :)

2010-12-26 @ 08:59:59
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0