Det bidde en kastrull i stället

Skulle handla nya vinterskor i går och lite julklappar. Kom hem med en kastrull och julklappar. Tror det blev ett fel nånstans i min kalkyl.

Får göra ett nytt försök idag.

Har så otroligt svårt att hitta skor jag tycker om. Behöver till arbetet, där jag trots att promenerar en del, och förväntas gå ut oavsätt väder.  Så måste ha ordenliga skor, typ vandrarkängormodell.  Men antingen är de för dyra, eller så har jag för små fötter

För just den modellen tycks inte finnas som damsko. Jobbigt. Damer skall ha eleganta skor med hög klack. Inte säger jag nej till det heller, men är ju inte det som jag är ute efter just nu.

Jakten fortsätter idag då.  Hoppas att jag har bättre tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0