Otur med pengar idag

Verkar inte vara min dag att ha med pengar att göra. Först saknades det över 7000 på mitt konto. Visade sig vara Visa som dragit hela summa, i stället för minimi som är avtalat. Nå de redde upp sig rätt snabbt. Först till banken, och sedan ett samtal till Visa.  Pengarna kommer tillbaka om någon dag. Skönt

Nästa miss skedde några timmar senare. Fick äntligen min nya dammsugare idag som jag beställt från Ellos. Tog bara lite över två veckor. Nå, fick dem inte till posten, utan till en butik nära mig (som inte är nära mig, miss) Hade begärt dammsugarn på faktura. Men i stället hade den kommit på postförskott. Dit for igen nästan 2000.  Bara att betala och se glad ut. Var ju inte killen i kassans fel

Kommentarer
Postat av: Maxiander - A

http://www.maxiander.se/vinnare-i-marabou-tavlingen/



Grattis!

2010-08-03 @ 16:37:05
URL: http://www.maxiander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0